Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Emelie Karlsson - 16 oktober 2011 20:54

Så till slut fick jag och Kristian ha vårat mys tillsammans! Vi åkte och handla lite plockmat till middag, mossarella med tomat och basilica, olika korvar, marinerade vitlökskylftor, räkor och sallad och det var super gott och riktigt mysigt. Kvalitets tid skulle jag kalla det! Samtidigt som vi kollade på gustafsson 3tr och skrattade ikapp, älskar detta pogram! Men nu ska vi kolla på filmen som går på 4an, har hört att den ska vara bra! Vi får se:)




Nu ska jag mysa vidare, ha det bäst! puss

Av Emelie Karlsson - 16 oktober 2011 11:33

Helgenrna går alldeles för fort, typiskt! Men nu är det bara 2 dagar kvar tills jag åker till Stockholm, whoop.


Igår så jobbade Kristian även fast han skulle vara ledig och sedan har vi varit hos Kristians mamma och ätit en super god middag och nu jobbar han igen, suck! Vi fick ingen tid till varandra alls i helgen...Jag tror att ibland måste man lägga ner extra mycket tid och energie på sitt förhållande så att man får det att växa och hålla gnistan vid liv, att göra något utöver det vanliga i vardagen annars blir det så tråkigt. Man ska ta vara på det man har!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om min vardag, enjoy! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards