Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Fråga olle!

Av Emelie Karlsson - 27 oktober 2011 22:51

Sitter och kollar på fråga olle, villket pogram men spännande! Har har aldrig kollat på det förut har bara hört talas om det... Annars sitter jag och väntar på att Kristian ska komma hem han har ju varit i Stockhom och hämtat en bil som han har köpt. Han åkte igår så nu har jag och ville fått vara själv och myst. Han bör nog vara hemma snart, jag hoppas det iaf!


Annars idag så har jag varit ute på en lång promenad med ville med håkan i lurarna, det gjorde min dag. Älskar hans musik btw, haha. Sedan så har jag fixat här hemma tvättat och städat. Har även varit med Annie, alla butiker var öppen till 9 ikväll så vi har kollat runt och fikat och även pratat lite affärer. Både hon och jag vill starata ett eget företag och då kom vi på att vi skulle kunna göra det tillsammans. Men det är mycket jobb och jag är medveten om alla risker men samtidigt är jag ung och ibland måste man kunna ta risker. Nästa vecka ska vi sätta oss och göra en affärsidé och så. Både vi har ju gått kursen projekt och företagande och "gjort" en egen verksamhet med allt som innebär att ha ett eget företag, så vi vet ju lite vad som väntar oss om det nu blir att vi starat eget. Men vi får se, det är mycket som står på spel och mycket som skall göras innan. Men jag tycker det skulle vara sjukt roligt att ha något eget, bygga allt från grunden och se hur det utvecklas och förhoppningsvis att det går bra.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Karlsson - 7 november 2011 15:38

Nä nu byter jag till myshowroom igen, ni hittar mig på http://emmes.myshowroom.se/! ...

Av Emelie Karlsson - 3 november 2011 12:22


Idag är det en super kass dag! kasst väder ute, inget jobb, ingen fukost och super kallt. Detta är inte min dag känner jag, klagar på allt och alla och är inte nöjd med något.   Idag händer det inget speciellt typ som alla andra dagar, har ingen ...

Av Emelie Karlsson - 2 november 2011 15:57


God dag kär ni!   Har gått ut med mitt cv till alla ställen här i men ingen av dem behövde folk just nu, men dom skulle ringa om det döck upp något. Det känns kasst vad är meningen liksom? men nu har jag gjort ett försök och nu är det bara vänta ...

Av Emelie Karlsson - 1 november 2011 16:05

Bloggandet och jag går liksom inte ihop just nu...   Idag har jag pluggat på körkortet och fixat här hemma, städat, dammsugat sängen, bytt sängkläder och tvättat. Nu intar jag soffläge i våran nya sköna soffa och kollar på unga mödrar, ikväll bli...

Av Emelie Karlsson - 28 oktober 2011 21:15

Vinnaren av dagens blogg är Karin som har en pysselblogg, kolla in den! http://pellbrant.blogspot.com/ ...

Presentation


En blogg om min vardag, enjoy! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards