Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Emelie Karlsson - 25 oktober 2011 16:10

Förlåt för en dålig uppdatering men som ni vet så har jag varit i Stockholm och jobbat på kungliga tennishallen och sedan har jag även hunnit roa mig med härliga människor och det har varit så skönt! Jobbat har varit hårt men underbart, härliga människor och nya kontakter, så jag ska inte klaga men visst har jag haft ont i fötterna.


Vi jobbade alla  dagar vi var nere och vissa dagar var långa upp till 13 timmars jobb men som sagt så har vi även hunnit roa oss, har hängt på stan med härliga männiksor, tagit ett och annat glas vin, druckit skumpa tills vi knappt kunde stå. Men jag har njutit av tiden, har varit skönt att få åkt bort ett tag men lika skönt att få komma hem också. Och nu ´är jag hemma och ska bli bättre på att blogga:) Har även lite bilder men min mobil är död och ligger på laddning så jag lägger upp dem ikväll:)


Hoppas ni har det bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om min vardag, enjoy! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards