Alla inlägg under oktober 2011

Av Emelie Karlsson - 11 oktober 2011 22:07

Och vinnaren är en tjej som heter Liw, här har ni hennes blogg! :)


liww.bloggplatsen.se


Grattis :)


Av Emelie Karlsson - 11 oktober 2011 14:36

småstadsliv, jag dör av garv!



Av Emelie Karlsson - 11 oktober 2011 11:29

Vaknade halv 8 idag av att någon knackade på dörren, men der var ingen? Och efter det var jag klar vaken, så nu har jag legat och kollat på rederiet. Idag blir det lite körkorts plugg och städning här hemma, tror även att vi hade en tvätt-tid hemma hos Kristians pappa också. Vi brukar tvätta lakan och sådan där eftersom vi inte har någonstans att hänga dem här hemma. Måste ju fixa till allt innan jag åker, annars kommer det bli ett bombnedslag medans jag är borta. Haha:) 



Av Emelie Karlsson - 10 oktober 2011 21:34

Kom hem från sara för ett tag sedan, vi har fikat och varit ute och gått, så skönt och mysigt!


Sitter och kollar på svenksa hollywoodfruar nu, ett av alla pogram jag faktiskt följer men jag stör mig så hemsk mycket på Gunilla Persson, denna kvinna är sjuk! Tycker synd om hennes dotter! Maria är min favorit, vilken är eran?


Av Emelie Karlsson - 10 oktober 2011 18:37

 
Av Emelie Karlsson - 10 oktober 2011 18:16

Åh är propp mätt nu, känns som om magen ska sprängas. Varför äter man alltid för mycket när man äter tacos? Hmm. Men det är ju så satans gott, håller ni inte med?

Ska smälta maten nu, sedan ska jag ta en bullpåse och gå till Sara:)


 

Av Emelie Karlsson - 10 oktober 2011 17:06

Sitter och kollar på awkward har blivit helt beroende, hehe. Brukar ni kolla på det?


Annars sitter jag och väntar på att min käraste ska komma hem så vi kan äta mat ochh sedan får vi se vad som händer, kanske tar med mig några bullar och gå till sara. Ja vi får se! Annars idag har jag smidit planer med Rebecka om våran tripp till Stockholm där vi ska jobba och njuta, vi båda länktar efter personalfesten, who. Förra året var personal festen på café opera och den spårade mer eller mindre, jag och Rebecka hade sjukt roligt och vi blev sjukt fulla. Men vad gör det? Vi lever och är glad ändå. Dock oroar vi oss över hur det skall gå för oss att bo ihop i en vecka, det kan bli en hel del fajter så att säga eftersom vi båda är envisa och ingen av oss vill aldrig ha fel. Vi överlever nog. Hoppas min data gör det också för den låter väldigt krasslig, dax att föra över alla saker på ett minne innan den dör. Aja vi får se den kanske bara förkyld, kanske att jag kan ha smittat den!? Närå tror det är något knas med fläkten, hopps inte!


Btw precis så här innen jag skulle sluta detta blogginlägg så fick jag ett mess av Kristian och han ska tydligen jobba över 1 timme till, typiskt. Men då hinner jag ju fixa till mig innan han kommer hem, hehe.


Ha det bäst så länge! puss

Presentation


En blogg om min vardag, enjoy! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards